O górach wiele...

Jeszcze taka relacja.......😃

".......
...wycieczka była super.
naszą pierwszą wyprawą była doliną strążyska. Idąc widzieliśmy tam bardzo malownicze widoki, przechodziliśmy koło strumyków, było słychać szum małych wodospadów. Przy okazji naszej wędrówki byliśmy także w Bacówce i zakupiliśmy tam serki górskie- gołki :) smaczne! Pod reglami zobaczyliśmy jedną ze skoczni- Dużą Krokiew. Ciekawa była wycieczka do muzeum oscypka, w którym dowiedzieliśmy się dużo wiadomości o robieniu tychże serów i także kosztowaliśmy je, a były to bundz, bryndza oraz prawdziwy oscypek. Mieliśmy też okazje zrobić małe serki w różnych formach. Mogliśmy również obejrzeć muzeum Tatrzańskie,w którym były stare meble z tamtych regionów. W tym muzeum zobaczyć też można było wypchane zwierzęta występujące w rejonie Parku Tatrzańskim.
Mieliśmy też fajną wycieczkę do term w Chochołowie gdzie można było się zrelaksować :) miałam okazję po raz pierwszy jechać wozem drabiniastym, wszystkich nas wiozły trzy wozy drabiniaste a ten w którym jechałam zaprzęgnięte były dwa szare koniki. Dotarliśmy nimi na punkt widokowy Antałówka. Wjeżdżaliśmy na Gubałówkę kolejką linową, następnie chodziliśmy potem na deptaku, na którym można było zakupić pamiątki z gór. Zwiedzaliśmy słynne Krupówki a także zabytkowy kościołek i stary cmentarz. Wycieczka była bardzo piękna i chętnie bym pojechała tam ponownie. Bardzo dziękuje pani kierowniczce za tą wycieczkę.”