Od 7 do 10 września 2016r odbyła się wspólnie z warsztatem z Łapina wycieczka do  Wrocławia.

W trakcie wycieczki mieliśmy bardzo ciepłą pogodę. Dzięki temu mogliśmy bardzo dużo zwiedzać. Już nie pamiętam nawet co?! J

  Najbardziej podobała mi się fontanna gdzie podczas upału mogłem się trochę schłodzić. Przyniosło  mi to ulgę w trakcie zwiedzania. Mieściła się ona w Zoo, w afrykanarium!! J

  Najbardziej podobał mi się kościół ewangelicko-augsburski w Świdnicy.

Zainteresowały mnie rzeźby ,które mogłem dotknąć w tym kościele np chrzcielnica, która była bogato rzeźbiona.  Mogłem też zobaczyć park japoński.

Był tam staw ,w którym pływały ogromne, ozdobne karpie.

  Cieszę się ,że mogłem uczestniczyć w tej wycieczce.

 

Pozdrawiam Rafał
 








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fotki Kryniczanki

Napisali o wycieczce...